FULL_TIME

junior Project Coordinator - SII Belgium

Brussels BE
2021-09-28
2024-03-28

Voor onze klant in de telecom business, zijn we momenteel op zoek naar een Project Coördinator.

Wat zijn de kerntaken?

Als Project Coordinator sta je in voor de projectcoördinatie en de implementatie van Explore, SDWAN en voice oplossingen voor professionele klanten.
Bovendien ben je dé contactpersoon voor de vragen van de klant met betrekking tot de projecten onder jouw beheer.

Bij de opstart van een project overloop je samen met de klant het proces van de oplevering, zodat die precies weet hoe alles zal verlopen en zijn specifieke noden en wensen kan doorgeven.
Jouw aandacht gaat vervolgens naar de administratieve verwerking en de planning met het oog op het respecteren van de opleveringstermijnen. Je werkt hierbij nauw samen met alle tussenkomende diensten.
Daarna hou je de klant regelmatig op de hoogte over de voortgang van het project en blijf je ter beschikking voor vragen.
Ten slotte ben je verantwoordelijk voor het tijdig en correct opstarten van de facturatie.

Vereisten

Profiel & competenties

Ben je ondernemend en oplossingsgericht? Is “klant is koning” ook voor jou absoluut een vereiste? Vind je naast kwantiteit, ook kwaliteit even belangrijk? Dan zit je bij ons aan het juiste adres.

Technische kennis
Een specifieke kennis is niet vereist, je hebt affiniteit met telecommunicatie en WAN/LAN netwerken.

Talenkennis
Je bent voldoende tweetalig NL/FR om een nationale klantenportefeuille te beheren. Kennis van het Engels is een extra troef.

Klantgerichtheid
Je houdt ervan om samen met de klant tot een oplossing te komen.
Je beschikt over de nodige assertiviteit en diplomatie.
Je maakt duidelijke afspraken en komt deze na.
Je creëert een gevoel van vertrouwen en neemt jouw verantwoordelijkheid op.

Planning en organisatie
Je beschikt over een zeer sterke persoonlijke organisatie en kan deze gemakkelijk aanpassen in functie van de noden.
Je bent stressbestendig.

Teamspirit en engagement
Je geeft kwalitatieve feedback aan jouw collega’s & klanten.
Je bent positief ingesteld bij je contacten met klanten, collega's en andere teams.
Je staat open voor verandering en denkt in termen van mogelijkheden.
Je voelt je betrokken bij de problemen van je collega's en steunt hen.
Je deelt je kennis en ervaring met je collega's.