Onze onderneming
Roularta Media Group (RMG) is een multi-media-groep met ruim 3.000 medewerkers en een totale omzet van 700 miljoen euro. De onderneming werd opgericht in 1954 door advocaat Willy De Nolf en wordt nu geleid door zijn zoon Rik De Nolf en zijn managementteam. RMG bouwt verder aan zijn multimediale toekomst. In binnen- en buitenland. In eigen land was de groei vooral een kwestie van eigen, telkens weer nieuwe initiatieven. RMG lanceerde zelf in de voorbije decennia de meeste van de gratis bladen, creëerde de verschillende Belgische nieuwsmagazines en een reeks specifieke niche-magazines, nam mee initiatief voor de lancering van tv-, radiozenders en van steeds meer online e.a. digitale initiatieven. Daarnaast was de groei ook het gevolg van een buitenlandse overname- of concentratiepolitiek. Vandaag realiseert de magazineafdeling van RMG meer omzet in het buitenland dan in België. In de toekomst wil RMG blijven innoveren maar ook verder groeien door buitenlandse acquisities.